avididid
12 Posts
wrote on 12.06.24 at 21:21
Link to this post
Using Windows 11 DT, Streamwriter V6.0, Every search I try I get same error message "Error Searching Titles"! This includes Frank Sinatra, Elvis, Doris Day, Ella Fitzgerald etc! Am I the only one?
Thanks for replys - David N.
PS - Love This Program!!!
 
alex
2549 Posts
wrote on 07.07.24 at 00:44
Link to this post
Does this problem persist? If that's the case please attach a screenshot.
LG/Best regards, Alex

"Journalism is printing what someone else does not want printed. Everything else is public relations."
- George Orwell

D1734FA178BF7D5AE50CB1AD54442494
 
reutershagen
196 Posts
wrote on 12.10.24 at 14:41
Link to this post
Moin,
avidid meinte:

Every search I try I get same error message "Error Searching Titles"! This includes Frank Sinatra, Elvis, Doris Day, Ella Fitzgerald etc! Am I the only one?

Meine Versuche zu den genannten Interpreten lieferten (viele) Ergebnisse, das Problem bestand vielleicht nur kurzzeitig.

Jedoch stellte ich kürzlich (vor etwa einer Woche) selber fest, auf eine Suche nur veraltete (angeblich zuletzt vor 180 Tagen gespielt) und einige Tage später nur zu wenige Ergebnisse angezeigt zu bekommen, obwohl entsprechende Titel kürzlich täglich mehrfach zu hören waren und sogar während der Daueraufnahme eines Streams gerade online liefen.
Eventuell betrifft dieses Problem nur laut.fm-Streams, welche ich bevorzugt nutze.